2011. szeptember 13., kedd

Day by day

Nem értem mi történik. Csak telnek a napok. Semmi sem változik, semmi se lesz könnyebb, de semmi sem lesz nehezebb. A gondok sem múlnak, csak halmozódnak.
Kicsit olyan ez, mintha már hetek óta megállt volna az idő, vagyis nem az idő állt meg, hanem én. Olyan ez mint mikor lelassul minden.
Napok óta csak egy zenét hallgatok de azt állandó jelleggel, a Simple Plan ft. Natasha Bedingfield - Jet Lag-et.
Ez megy 24/7-be mostanság, kivéve talán csak ha valami olyat kell csinálnom amihez figyelni kell, de néha még Tv-nézés közben is ezt hallgatom.
Folytatom a figyelem elterelést és megpróbálok valami aranyosat alkotni tű-cérna és némi anyag segítségével, legalább is vettem már tömővattát, szóval akadály nincs előttem. :)
Kissé ideges vagyok a közelgő műtét miatt. Nem tudom, talán csak aggódom, de rossz előérzetem van, lehet csak egyszerűen nyugtalan vagyok. Remélem minden rendben fog menni, de azért mindenkitől elbúcsúzom, addig nem tudok nyugodtan a műtőasztalra feküdni, szóval felhívok pár olyan embert is akivel lassan egy éve nem beszéltem.
Lassan aludni kéne, de ahogy az elmúlt időben, ez se nagyon megy nekem. Csak fekszem és forgolódom, a múlton jár az agyam és "túl nagynak" tartom az ágyam. Remélem ez is megoldódik idővel.

Ben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése